7 juni

Tog tåget hem på morgonen. Sen vart det lunch, och efter lunchen åkte jag ner til stan. Där blev det ett par shorts och en t-shirt. Shortsen var väl tänkta att dom inte ska likna de flesta andra jag har. Och det gör dom nog inte heller.
På eftermiddagen/kvällen körde jag myrintervaller i Nåsten. Jag började med en sväng i stora myren, för att sedan gå in i ett surdrag och lite mindre myrar. Där var det verkligen inte bra. Det slutade med att jag bara sprang. Det var ju ändå intervaller jag körde. Jag kom ut på en stig nånstans långt bort. Så jag fick köra på terrängminne vidare. När jag kom tillbaka till den stora myren stannade jag och körde resten i den. Riktigt bra myr!
Här ser ni bommen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0