För drygt en månad sen...

För drygt en månad sen... Då postade jag ett troligt Tuna-lag till 10 mila.
Det var följande lag:
1 - 13000 - Rassmus Andersson
2 - 13000 - Mattias Mårts
3 - 7000 - Peter Löfås
4 - 18000 - Pavlo Ushkvarok
5 - 7000 - Joakim Svensk
6 - 10000 - Rikard Claesson
7 - 10000 - Jan Šedivý
8 - 6000 - Ivaylo Kamenarov
9 - 6000 - Johan Israelsson
10 - 17000 - Jan Mrázek

Behövs några ändringar?

Det jag märkte under lägret i Portugal var att alla kan bomma, och att jag börjar springa ganska fort igen.
Sen har jag ingen aning om formen på juniorerna (förutom Joakim och Rassmus). Kanske vill övriga juniorer ta en plats i lag 1? Israelsson var bara en minut efter Rassmus på senaste Vintercupen, så han är i form. Rikard har varit skadad, men han är på gång. Det vet jag! Om Mattias kör med sina vita nylonbyxor kommer han skaffa en lucka redan på sträcka 2. Peter kan jogga runt, och Pavlo säkrar segern på sträcka 4. För Rassmus kommer ju ta ledningen redan på sträcka 1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0