Snart dags för Jukola...

Om jag skulle få ta ut våra lag skulle det se ut såhär:



Av de senaste 11 tävlingarna jag har sprungit har jag 9 st bomfria enligt Winsplits, varav en tävling 21 sek bom. Tyvärr har jag inte fått in farten än, då jag har haft mer träning än beräknat, och kroppen har inte riktigt kommit tillbaka efter alla pass. Hoppas det blir lite bättre till Jukola. Annars ska formen komma till jul/aug och SM. Tyvärr blir det nog inte så tekniskt svårt till Jukola, vilket nog skulle ha passat mig mer. Men jag ska kriga!
Tycker det var konstigt att jag kände mig i form när vi var i Portugal i februari. Sen på annandag påsk kände jag mig också väldigt pigg. Dagen efter det stukade jag tyvärr foten...

Kommentarer
Postat av: Ida

Du får byta länken på min blogg...



Jag vill å springa, det kanske inte va så smart att stuka foten...:P

2009-06-09 @ 09:12:37
URL: http://idaham.blogspot.com
Postat av: Tessi

Nja det blev lite bättre väder :) men kunde varit bättre



Kram

2009-06-11 @ 15:02:53
URL: http://tessanl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0