Onsdagsnatt

Det är kallt, mörkt, och snö på marken.
Det är underbart!
Riktigt fint skidspår (klassiskt) på vägen före femman.
Resultat



Jag höll mig ganska nära strecket tycker jag.

Fick lov att stanna för att knyta om skorna (Twister) två gånger. Ni ser två röda fläckar, en vid kontroll 4-5, och den andra vid kontrol 6-7. Det tog ca 20-30 sekunder / gång räknar jag med. Nere vid stigen till fyran fick jag lov att visa Linus var vi var (ca 10 sek tapp)

Bommar:
4: 45 sek
7: 10 sek
11: 10 sek
16: 1 min
17: 1,45 min
Totalt: 3,50 min

Tvekningar:
2: 10 sek
9: 10 sek
16: ca 30 sek
Totalt: 50 sek

Den totala tiden jag skulle ha kunnit springa fortare blir då alltså 5,50 minuter. En ganska bra kapning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0