Träning 081211

Körde 6 st backintervaller vid slottet, med målet att springa 5 sek snabbare på varje intervall. Måste ha börjat för långsamt, då jag sänkte mig med 24 sek på sista intervallen. Får börja snabbare nästa gång.

Tidigare på dagen hade jag åkt och hälsat på mormor och morfar. Jag åt mat där, och hjälpte morfar med datorn dom hade skaffat ;)  Han spelade mest Harpan. Jag fick med lite matlådor, bröd, och lussebullar hem.

När jag satt och åt mat efter träningen så såg jag att dom sköt fyrerkerier vid slottet. Och från förra året vet jag att det var flera gånger på vintern. Eftersom jag ser slottet och kyrkan så bra från mitt fönster så kommer jag att få mer fyerverkerier att titta på tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0