Ny dröm

Inatt drömde jag att jag spelade hockey. Det var riktigt seriöst också, typ NHL eller liknande. Och självklart var jag en av de bästa som vanligt. Jag och Johan Aronsson bildade anfallspar i mitt lag, och eftersom vi inte hade några avbytare så  fick vi spela en del. Sen helt plötsligt precis när jag hade gjort ett mål blåser domaren av. Han ger mig 5+3 min för duey/dueye, och en annan 5+3 min för Johan. Enligt domaren var duey/dueye att jag hade för högt temprament, och var för ivrig. Och det åker man ut för? Konstigt. Sen blev vi tvungna att sitta i två olika utvisningsbås, därifrån  vi varken kunde se varandra eller matchen. Det är nog jobbigt att va hockeyspelare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa faktist ;) Jag duschade direkt när jag vaknade, uppiggande :)

2008-12-20 @ 14:19:06
Postat av: Daniel

Blev målet godkänt då?

2008-12-21 @ 19:11:11
URL: http://danielhindrikes.se
Postat av: amanda

måste säga att du hade väldigt bra musiksmak ;)

2008-12-21 @ 22:51:11
URL: http://johansena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0